Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een medewerker backoffice HRM voor 24 – 40 uur per week. Ben je accuraat, communicatief vaardig en wil je werken in een kleine organisatie met korte lijnen? Lees dan snel verder.

Over ons
Wij staan voor duidelijkheid, nakomen van afspraken en een open en eerlijke wijze van samenwerken met een no-nonsense mentaliteit, waarbij persoonlijk contact hoog in het vaandel staat.

Hoe ziet de baan als HRM medewerker eruit?
Als lid van ons team ben je mede verantwoordelijk voor de urenverwerking, facturering, salaris- en personeelsadministratie. Je onderhoudt contacten met klanten. Daarnaast heb je affiniteit met ICT-oplossingen en denk je actief mee in verdere automatisering en verbetering van de werkprocessen.

Wat vragen we van jou als HRM medewerker?
Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je bent stressbestendig en durft initiatief te tonen.

Wat bieden we jou als HRM medewerker?
Je komt te werken in een informele organisatie met korte lijnen en een ongedwongen sfeer. Om doorgroeien te stimuleren bieden wij diverse trainingen en opleidingen aan. Verder hebben heb je recht op een marktconform salaris, kilometervergoeding en op zijn tijd een gezellige borrel!

Interesse?
Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet via sollicitatie@kievietadministratie.nl.
Voor meer informatie bel Cor Kieviet op 0187-493910.